Körning iFokus

Körning

Etikettutrustning
Läst 7824 ggr
[[AcsJulia]]
0

Norrvagn?

I min jakt på vagn så hittade jag ett företag som heter Norrvagn. Någon som har erfarenheter av deras vagnar? Verkar väldigt billiga och snygga dessutom!

HannaNikolina
0

De importerar vagnar från Holland, åker ner med jämna mellanrum och hämtar hem. Det finns lite mera begagnade vagnar där nere! Jag har handlat av dem och är nöjd med både vagn och säljare. Men det är ju inte ett specifik vagnsmärke utan det kan vara lite allt möjligt, så det är väl svårt att säga något generellt om vagnarna. Det man kan vara uppmärksam på är att kolla spårvidden om man vill tävla, så man inte står där med en vagn som är smalare än 125 cm.

[[AcsJulia]]
1

#1 Jag förstod det så jag också! :) Funderar på att ringa upp de och be dem ta kontakt med mig om något lämpligt ramlar in.

StuteriSolo
3

Har köpt vagn därifrån och är mycket nöjd. Hör man av sig och har specifika krav kan de söka rätt på lämplig vagn.

[[AcsJulia]]
0

#3 Perfekt! :D Då ska jag definitivt höra av mig dit!

HannaNikolina
0

#3 ja så gjorde jag också. Mycket bra service! Och även när en grej strulade (som inte de kunde påverka) så löste de det hela mycket proffsigt.

[[AcsJulia]]
0

#5 Gud vad glad jag blir! Det är ju inte precis gratis med vagn, så det känns bra att veta att de är seriösa. :D

Farmergirl
0

Hej!

Har varit kund hos dessa i omgångar och nu köpt en ny maratonvagn av märket Excellent via dom. Klart prisvärd och bra vagn. Men som sagt - va noga att poängtera att den ska vara godkänd för tävling (om det är det du vill ha…)

[[AcsJulia]]
0

#7 Det var det jag hade i åtanke. :) En Excellent Shetty vill jag ha! :')

FeliciaS
0

Vart kan man hitta info om priser?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[[AcsJulia]]
1

#9 De har ingen hemsida. Men man kan googla Norrvagn och få fram deras mejl och telefonnummer. :)