Körning iFokus

Körning

Etiketttävling
Läst 996 ggr
penphotography
2

App för Grönt Kort

Pluggar du för att ta Grönt Kort? Nu finns en app som du kan använda som hjälpmedel.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Guling
1

Vore kul att veta om den funkar bra - ifall ngn har/skaffar den…

Är det ngn som vet hur det funkar om man tog Grönt Kort för länge sen (typ 90-talet) & har tappat bort plastkortet?

Finns det ngt register över de Gröna Korten ngn annan stans än hos föreningarna (om man nu inte kommer ihåg vilken man tog kortet i)?

Mvh Jessica

Ta tillvara på stunden!

penphotography
1

Jag gissar att föreningarna har register över vilka som tagit Grönt Kort. Hör av dig till den föreningen du tror att du tog kortet hos och fråga. Om du däremot vet vilken förening du tog kortet hos så hör du bara av dig till kansliet hos ditt distrikt så fixar de så ditt kort registreras i TDB.

~Penna~

WinterPrince
1

#1 Kontakta ditt distriktförbund. De hittade mig i sina register och kunde registrera kortet åt mig i TDB.

AnnaLenaK
0

Måste man ha licens för att få det gamla papperskortet registrerat. Någon som vet?

WinterPrince
0

#4 Nej. Jag har bara registrerat ett konto på TDB, ingen licens ännu. Tror du behöver det gröna kortet registrerat för att kunna söka licens.

penphotography
0

Det är som #5 skriver. Du behöver Grönt Kort för att kunna söka licens.

~Penna~

AnnaLenaK
0

#6 Så måste det naturligtvis vara 🙂

AnnaLenaK
3

Attans vad snabbt det gick. Nu är mitt gamla gröna registrerat i TDB 🙂

penphotography
1

#8 Perfekt! Då är det bara att börja tävla! 😃

~Penna~

[[AcsJulia]]
0

Jag har den här appen! :) Testerna motsvarar nog de riktiga testerna ganska bra och det finns en hel del matnyttig info i den. Det jag saknar med den är att man inte kan gå tillbaka för att se vad som faktiskt är rätt svar om man svarar fel! :/