Tidaholms rockard nr 203
Har beställt en sådan till min shettis. Är det någon som har en likadan ? Och är ni nöjda med vagnen? Har haft en Roslagsrockard Comfort som jag sålde och den var jag väldigt nöjd med. Tänkte beställa en ny likadan men dom rekommenderade istället Tidaholms rockarden nr 203. Så vill ha lite synpunkter. Mina ambitioner är att ha en rockard som ska hålla för lite tuffare körning i tex skogen, åka på ev träning och tävling framöver. Med vänlig hälsning Stina
Jag har ingen rockard från Tidaholm men däremot en vagn. Hållbarheten behöver du inte vara orolig för. Det är ordentliga byggen i material med hög kvalité.
Fick rätt nyss hem en 204 från tidaholm och är mer än nöjd med den. Så kan inte tänka mig att 203 skulle vara sämre. :)
Har dock en stor häst, så kan säkert skilja sig i hur vagnen upplevs då.

Jag tror det kommer blir jätte bra :) Var ner till Tidaholm och hämtade min vagn själv. Super trevliga människor :) Jag frågade en massa om bla olika selar och så vidare och dom förklarade på ett bra sätt så man förstod. Om det var så att jag hade några mer frågor så var det bara att höra av sig. Jag rekommenderar dom varmt :)
Varför rekommenderade de 203an istället?