(K) Läromästare köpes för körning!
Letar efter den perfekta läromästaren (kat B, gotlandsruss) för körning!
Russet (ej hingst) som helst är mellan 3-12 år ska ha en trevlig personlighet, snäll, trygg, lätthanterad, lätt att verka/sko och lättkörd men ändå vara pigg och arbetsglad. Både sjuk -och skadefri!
Prövotid är ett krav då det måste stämma mellan oss och den nya ponnyn för att vi ska ha kul tillsammans :)
Har du en ponny som du tror passar mig? Tveka inte, utan kontakta mig via PM (tryck på "Kontakta mig" på min presentation) eller lämna en kommentar här i mitt inlägg och berätta om ditt fina russ.
Jag vet ett riktigt trevligt sto, född 2009. Balettdansös betäcktes som treåring och har gått med föl i år, så hon är inte så utbildad, men hon är både körd och riden. Hon gjorde KBI i somras med fölet vid sidan, och fick då 47 poäng av 50. Hon går att spänna för vilken vagn som helst. En mer okomplicerad ponny får man leta efter!
*Redigerat av admin - Lägg inte ut andras personuppgifter. Ta sådana tips via PM. (För att skicka PM, klicka på användarens namn, ex Tinula, och tryck på kontakta mig på presentationssidan)
#1 Tack för ditt tips :-)
#3 Tyvärr är det inte lätt att veta om personen är med på det eller ej, därför står det också i skrivreglerna att man inte får lämna ut någon annans uppgifter.
Jag förstår också hur du tänker, men ta sådana tips via PM.
Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014
Putt :)