någon som testat dessa selar?
Hittade en länk till billiga syntetselar i England. Har mejlat och frågat och det kostar 30 pund att frakta dem hit, så det blir ju fortfarande väldigt billigt. Och som den snålänning jag är kände jag att jag i alla fall måste kolla upp dem. Och jag gillar ju färger…
(sen kan man ha diverse etiska synpunkter på detta med lågprisprodukter, men vi kanske kan hoppa över dem här… Även diskussionen syntet vs läder kan vi hoppa över i den här tråden)
Är det någon som själv provat dessa selar, eller åtminstone sett någon? Verkar de vettiga?
Den här diskussionen vet jag fanns på fb i vintras:
https://www.facebook.com/groups/127868450604685/permalink/621439157914276/
Sedan är jag ganska säker på att den fortsatte i en annan "tråd" när någon fick hem sin sele, men det kan jag inte hitta just nu… Vill i alla fall minnas att personen verkade nöjd med kvaliteten.
tack för tipset. Såg ut som att någon provat den på sin ponny i alla fall, såg ju vettigt ut.
Jag var väldigt emot syntet, innan jag köpte en från Drive Out. Och jag har insett att det nog faktiskt är bättre för mig än läder - som helst ska både användas och skötas för att hålla sig bra…

Jag har en syntetsele som jag köpte från england för mer än tjugo år sedan, remmarna på den här ser ju ut att vara minst lika rejäla så det är säkert en helt ok sele för de pengarna. Kul med färg är det ju!
Blev också nyfiken på de selarna… ;)
Mvh Jessica
Ta tillvara på stunden!