Bruks-DM och andra frågor
Är det någon som vet när Bruks-DM blir i Stockholm och Uppsala i år? Och är det någon som vet om man måste bli medlem i det län där man bor eller är det okej att vara medlem i ett angränsande län? Och vet någon om Gävle fortfarande har någon aktivitet?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag gissar på att FNH:s lokala avdelningar för Stockholm och Uppsala kan svara på dina frågor. Juf:s sida är lite dåligt uppdaterad.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Haha, med betoning på LITE!
Tack för länken!
Det var så enkelt när jag bodde i Stockholms län, för där är (var?) aktiviteten så hög att man visste att man skulle bli kontaktad när DM var på gång, men nu bor jag högre upp i landet och här verkar det inte hända ett skvatt.
Jag hade telefonkontakt med Uppsala JUF för ett par år sen och då hette det att de inte har någon ponnyvagn för att de saknar ponnyekipage. Jag försökte förklara att jag har ponnyer och varken jag eller någon annan med ponny kan ju delta om det inte finns någon vagn, men han jag pratade med tyckte ändå inte att de behöver någon ponnyvagn…?! 
www.stuteriprecious.se
Beroende på hur högt upp du bor… men Västernorrlands körsällskap verkar vara relativt aktiva.
Mittsvenska kuskar finns också.
Om du har facebook så finns gruppen Norrlandskuskar.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack, men det är alldeles för högt upp för mig. Jag bor i norra Uppsala län, på gränsen till Gävleborg.
www.stuteriprecious.se