Körtävling - 22 Maj Nat/Lok Piteå
Jag kör inte själv, men är intresserad av det. Därav kommer jag att fara och fota/titta på den Nat/Lok tävlingen som hålls på Piteå Rid och Körsällskap den 22 Maj. Problemet är bara att jag inte hittar någon information om det alls. Inga tider eller klasser och finns ingen prop man kan kolla i på TDB.
Har mejlat klubben och även kollat deras hemsida, inget svar från dem ännu. Står inte ens något i deras kalender. Jag börjar undra om det verkligen kommer bli någon tävling där. Så nu frågar jag er.
Vet ni någonting om denna tävling? Vore hjärtligt tacksam för svar!
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Eftersom samtliga tävlingar ska gå via TDB enligt de nya reglerna så är förmodligen tävlingen inställd/borttagen om den inte finns med där.
Tråkigt i så fall!
#1, Det är på TDB tävlingen finns, ingen annan stans. Det är det som gör mig förvirrad.
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Hm, skumt! Kanske Anna (HannaNikolina) vet mer?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja jag vet mer, jag svarade nyss ;) Jag antar att klasserna blir från ungdomsklass till nat MSV.
Aha, vi skrev samtidigt! 
Okejj, tack för alla svaren (: Jag får hoppas att jag kan få tag på tiderna snart då.
//Nikita.S
puttar ag upp denna tråd då jag fortfarande inte har hittat något om denna tävling, inte heller fått något svar av Grans RKS.
Så nu undrar jag om ni kanske vet något mer än jag? Har inte alls hittat något mer om denna tävling.
//Nikita.S
Ta kontakt med HannaNikolina är mitt tips!
#9 Tack :D
//Nikita.S
Det kommer vara dressyr+precision inomhus.
Tider vet jag inte. Men "hela dagen" skulle jag väl gissa att det tar. Dressyr först.
#11, okej, tack så jättemycket! (:
//Nikita.S
Nu finns proppen i TDB