Körning iFokus

Körning

Etikettallmänt-om-körning
Läst 2091 ggr
Etnica
0

Bröllopskörning utanför Örebro!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Söker någon som kan köra ett bröllopspar utanför Örebro. Jag har ju en dröm om ett tvåspann med halvblod som matchar varandra fint. :) Men alla tips mottages tacksamt! Datumet är 4 juni o platsen är Axbergs kyrka ca 1 mil norr om stan. Körningen ska sedan gå till Dyltabruks Herrgård som ligger ca 5- 6 km från kyrkan.

penphotography
0

Jag skulle nog kontakta någon körklubb i området. De vet ofta vilka som håller på med uppdragskörning i deras närhet.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Rita-S
0

Tror du skall kontakta lokala körklubb eller ridskola i alla fall.
På Bröllopstorget hittade jag en kusk strax utanför Uppsala som erbjuder, det kan vara hon kan köra ner till örebro för uppdrag, eventuellt känner hon någon med-kollega i trakterna.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

penphotography
0

Efter lite luskande har jag fått fram ett namn på kusk i Örebro som gör uppdragskörning; Christina Blomé.

I Västerås finns det två, Ulf Wall och Anna-Karin Pettersson.

Jag har tyvärr inga länkar till hemsidor till dessa.

~Penna~

penphotography
0

Kanske vet prästerna i kyrkorna runt om Örebro vilka som kör bröllop? Kan vara värt att fråga!

~Penna~

Rita-S
0

Kontaktuppgifter till olika kuskar finns även på bröllopstorget :) Blantannat Christina.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida