Groom sökes!
Jag söker en groom till tävlingarna i Villvattnet 8-10 juli. Ponnyn är en welsh mountain (b-ponny) så du bör inte vara för lång eller för tung. Klassen är Nationell Medelsvår.
Du behöver inte ha groomat tidigare. Jag groomar själv åt elitkusk när jag inte kör så jag kommer att hjälpa dig. Det viktiga är att du inte är åkrädd, att du förstår hur vagnen påverkas av farten och kraften samt att du vågar vara aktiv i Maraton. Tider och pliktportar löser vi tillsammans. :)
Här kan du läsa mer om Malte och se film från tävlingar.
Låter det intressant? Kontakta mig via PM för mer detaljer.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Typiskt att jag jobbar då, hade varit jätteroligt! Vågar man hålla tummarna för fler chanser?
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Med stor sannolikhet blir det bara den här gången. Ekipaget har en ordinarie groom men som inte har möjlighet till just den tävlingen.
Men det finns säkert fler kuskar som har en groomplats ledig då och då.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Grooma har jag gjort förr, men aldrig på den nivån eller i Marathon, det var därför det hade varit roligt. 
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Men om du redan har "fått in en fot" så dyker det säkert upp tillfälle att grooma