Körtävling, Flyinge 3-5 juni
Den 3-5 juni arrangerar Skånska Körsällskapet en körtävling på Flyinge, Skåne.
Fredagen (3 juni) arrangeras en dressyrtävling med klasser från Nationell Lätt till och med Elit Svår.
Lördag och Söndag (4-5 juni) arrangeras en fullständig tvådagars tävling med klasser mellan Nationell Medelsvår till och med Elit Svår.
Ska troligtvis dit som markservice/chaufför/påhejjare… Får träna högerarmen lite när det är för svåra klasser :)
Skoj! Då kanske vi ses där, vi ska dit med en av hästarna. :)
Preliminära starlistor finns nu på arrangörens hemsida för den som vill se.
Artikel om tävlingen hos Skånes Turistbyrå.
Lycka till Pernilla!!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka fina bilder dom hade på maratonhindren! Jag försökte hitta någon form av logisk väg men lyckades inte. Om det är ok så skulle det vara lärorikt att få veta vilken väg man ska välja i hindren. Naturligtvis efter tävlingen.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Man kan inte se hästarnas resultat? Såg nämligen Egon Stjärndahl och han äger min f.d ponny Freja (shettis)
Jag vet att de tävlar i Skånetrakterna, så vore kul att se resultat som sagt! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#7 Egon har en egen hemsida där de har skrivit om helgens tävling… http://www.olandskusken.se/
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Men Egons å deras resultat stämmer inte. De har räknat fel på sista hindret så det verkar som att de blir total etta :D
De väntar på svar!
#7 Kul att du ägt Freja :D Jag äger Cosmos som dom hade innan. Dom födde upp honom för att han skulle bli 4:e hästen i spannet. Men han blev för liten. så då köpte jag honom 

Åh va kul!!
#9 Roligt att höra! Ja precis! Jag köpte henne som 4åring och hon var min första häst :) 8 år fick vi tillsammans :) Måste ringa till honom!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Kul :) Nu är Erina till salu vet jag. Cosmos mamma..