Körning iFokus

Körning

Etikett: träningar-clinics-kurser
Läst 1475 ggr
Agto
4

Pay & Drive konkörning den 13 november

Körkommitten i Mörrums Ryttarförening hälsar alla kuskar välkomna till Pay & Drive i konkörning. Se bifogad propp.

Agto
0

Vet inte vart proppen tog vägen men den kommer att ligga på Mörrums Ryttarförenings hemsida: http://www.morrumsryttarforening.com

Agto
0

Ingen som är intresserad?

penphotography
0

Dåligt med anmälningar? Fy, vad tråkigt! Tyvärr är det lite långt för mig.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Pernilla-N
0

Jag kommer! Men det vet du ju redan Skrattande Och sen försöker jag övertala min chef att komma med sin Shire, han funderar allvarligt på det!

Agto
0

Ja Pernilla det är tur vi har dig!Skrattande

abbe75
0

Tyvärr så kunde inte jag komma, detta på grund av att det är samma dag som farsdag, detta kan ju vara en osak till att det kanske inte är så många anmälda.

Men jag kommer gärna ner en annan dag då ni har träning för att kolla in (ev prova på om jag får Skrattande)

Agto
0

Oj inte haft en tanke på att det är farsdag. Jo du kan ha rätt i. Även om inte vi firar fars dag så kanske de flesta viker dagen till det.

Du är varmt välkommen att både prova och titta Glad

Tanken är att vi ska ordna lite Pay & Drive om det kan ge lite fler körekipage och inspiration till de som kör "hemma".

Agto
2

Idag har vi iallafall haft vår konkörning och jag tycker att det blev lyckat och nyttigt för kuskar och hästarSkrattande Tyvärr glömde vi kameran Obestämd

Tack till alla inblandade!

Pernilla-N
0

Tack själv Agneta och ni andra! Jag tyckte det var roligt och framförallt väldigt nyttigt att kunna träna på en hel bana med tidtagning. Nu vet jag lite mer vilket tempo som gäller om man ska köra på idealtid. Hoppas att fler har möjlighet att komma och prova en annan gång!