Körning iFokus

Körning

Etikett: träningar-clinics-kurser
Läst 6605 ggr
penphotography
0

Körresa till Holland

Körsällskapet Nordhalläningarna arrangerar även i år en resa för alla körentusiaster till Holland.

Succéresa i repris

Nu har ni som missade resan till körmässan www.paardenkoets.nl förra året chansen. Vi hade så skoj så vi beslutade att åka en gång till!

Den 17-20 november åker vi till Holland och Belgien för att besöka den stora körmässan. Vi passar även på att besöka Henk van der Viel och Van der Huevels egna mässor. Med andra ord: Körning för hela slanten!

Preliminärt program:

Torsdag: kl. 15.oo Avresa Kungsbacka, plockar upp eventuella skåningar på vägen söderut. Övernattning på hotell i norra Tyskland ( Champagnefrukost )
Fredag: Vi åker vidare ner till målet. Första anhalten blir Henk van der Viels körmässa. Därefter övernattning på hotell på ej bestämd plats ännu.

Lördag: Mässa kl.10.00-22.00. ( Ta gärna med kontanter till mässan, kort fungerade sådär… ) Avslutar dagen med övernattning på fredagens hotell.

Söndag: Besök hos van der Huevel. Sen startar den roliga hemresan nonstop.

Kostnad:

C:a 2700kr/person. Blir vi många kan priset reduceras något.
Detta ingår: bussresa, färja, hotell med frukost och supertrevligt sällskap!
Du betalar maten och inträdet ( 13.50euro ) till mässan.

Anmälan:

Mats Eriksson 0730 323157
Ulrika Wass 0768 459637

Vi ser fram emot din anmälan!

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Ninnii
0

Jag o syrran ska åka med :) Helt själva utan man o barn, ska bli så roligt!

penphotography
0

Lyxigt! Hoppas ni får roligt! :)

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Faradiba
0

Det här verkar ju himla skoj, speciellt när jag missar vår tidigare inplanerade resa till Celle Skrattande

Ska kolla med familj och på schemat…..

Agto
0

Nu börjar det dra ihop sig! Jag mannen och sonen skall med. Några fler?

Ninnii
0

Jag och min syster:) Ska bli spännande och roligt men jobbigt att behöva lämna mina barn hemma. Fast man vet ju att de har det toppen, men har aldrig vart borta från dem så många dagar.

Agto
1

Ditt barn får hem en peppad mamma efter helgen Flört

TeamMascot
0

Får bli nästa år :)