Köpes: Underlägg till brösta
Jag behöver ett underlägg till min shettis brösta, finns det ngn här som har ett att sälja?
Gärna fårskinn, men ett vanligt vadderat kan funka det också.
Mvh
Catherine

Ett tips! Har du Citygross i närheten av där du bor?
Vi har köpt sådana sadelgjordsskydd där. Det är inte äkta fårskinn utan vanligt ludd bara :P Och så är det något slags "skinn" mot bröstan. Kostade väl lite över 100-lappen har jag för mig. De finns i 2 längder och den långa passar på bröstan och under däckeln på våra standardshettisar.
#1 Bra tips! Kan inte minnas att jag sett såna på Citygross här, men jag ska kika igen!
Annars finns det liknande på hööks, men i riktigt fårskinn och dom går nog nästan på 300 kronor har jag för mig.

#2 Ja de passar kanon :D
Tror jag vet vilka du menar på Hööks om det är de jag kikade på där igår. Men de är tunnare och så sticker inte luddet ut lika mkt som på dessa. Om man nu vill att det ska synas med :P
#3 Dina är helt klart snyggare när luddet syns mer! :)

Tack för tips!
Citygross vet jag inte om jag har i min närhet dock, men jag får leta lite..har jag tus så kanske det går att hitta :)

Vart bor du? Annars kan du kolla deras hemsida :) Där står det vart de har butiker :)

Jag hittade en butik i Sundsvall, men enligt deras hemsida så fanns inget underlägg :(
Typiskt min otur..

#7 Fast de lägger inte ut alla sina saker på internet, långt ifrån. Utan bara en liten liten del. Så åk dit så hittar du säkerligen :)

Är det så? Då får jag kika in där när jag åker till Sundsvall nästa gång.
Hålla tummarna :)
Förlåt för detta är lite OT, jag önskade nämligen en sådan i födelsedagspresent. När jag förklarade för min sambo att "Det är en grej man sätter under bröstan." Så sa han glatt "Jaha, en shettisbh!" Vilket fortfarande får mig att fnissa. Hoppas du hittar en sådan shettisbh som du vill ha!
lurvponnyn.vimeddjur.se

Ekohallen har också. Jag köpte ett sådant sadelgjordsunderlägg där i somras att ha under min silettdäckel. Det blev jättefint.
Fanns i alla tänkbara längder (jag köpte stl. 60 cm till minishetland) och de kostade 129 kronor om jag inte mins fel.