Körträning Västerås
Såg att det är träning för Tomas Eriksson i Västerås.
Är det någon som har koll på vilken tid det är? Och om det är i Dingtuna?
Tänkte eventuellt åka dit och kika, bli lite inspirerad. :)

När är det? Skulle oxå behöva inspireras. ;-)
På tisdag den 28/2. :)
Den är i Dingtuna. Ridhuset vid kyrkan. Måndag och tisdag 27-28 februari. Tror första ekipaget börjar vid 8-snåret på måndag.
Det är endast förmiddagsträning på tisdag.

Var kan man se att det är träningar nånstans eller är det nåt man får höra bara ;) Skulle vara kul om man kan planera lite innan och kunna åka och titta =)
#4 Menar du specifikt träningar för Tomas Eriksson eller rent allmänt olika körträningar? Det finns ingen lista över alla körträningar utan man får hoppas att andra tipsar om olika aktiviteter, till exempel här på Körning iFokus. När det gäller träningar för en specifik tränare är det nog lättast att ta kontakt med just den tränaren för att få information om vart och när det är aktuellt med träningar.
#5 Vet inte om det är görbart men det hade varit toppen med en stor almanacka med en massa köraktiviteter. Hade det tex varit en gmail kalender så kunde man lagt in den i sin egen eller i sin telefon.

#5 Tänkte på körträningar i allmänhet här omkring Västerås ;)
#7 Du kan ju hålla koll på SORF, dom brukar ha en del köraktiviteter!
Dom hade väl tävling nu i helgen, skulle ha åkt och kikat men det kom annat emellan.
Sala har träning den 10-11 mars med några platser kvar. Kolla i annan tråd efter mail.

Tack för info!
den 11 mars styr jag nog kosan mot Sala ser intressant ut =)
#6 Bra tänkt! Håller på att kolla upp… :)
Ni som vill till Sala och träna. Skynda fynda, få platser kvar och infon har gått ut till många. Jag ska dit på lördagen. Kom fram och hälsa vet jag.