Vill lära mig köra!
Jag är så himla nyfiken på att lära mig köra! Just nu rider jag och det är jätteroligt, men jag blir mer och mer intresserad av körning. Jag undrar därför om någon vet var man kan lära sig köra? Det ska vara någonstans i Stockholms län. Jag har god hästvana men när det gäller körning så är jag helt grön
Jag kan tänka mig att köra alla typer av hästar. Hör av dig om du har något tips!
Var i sverige bor du?
Jag bor i Stockholm.
Roligt! 
Vissa ridskolor har även körning. Jag har tyvärr inte koll på hur det ser ut med just det i Stockholmsområdet.
Ett annat alternativ är att ta kontakt med körklubbar i området. I den här artikeln hittar du länkar till föreningar som håller på med körning.
På vår länksida finns länkar till två företag i Stockholmsområdet som arrangerar kurser eller fristående lektioner på alla nivåer för dig utan häst; Anders Eriksson och HorseWorkz.
Mitt sista tips är att du tar kontakt med distriktsgrenledaren för ditt distrikt, alternativt zonledaren. Dessa båda har ett stort kontaktnät i just ditt område och kan säkert hjälpa dig rätt.
Välkommen! 
Tusen tack för tipsen
Jag ska kolla in dem!
Kolla med www.hastakeriet.se, de håller till på Djurgården.
Åh, det är ju nära och bra 
Hos mig kan man Testa på körning och lära sig Www.ponnyexpress.se
Numer pensionär i Nynäshamn

Upplands-Bro Ryttarförening har en aktiv körsektion. www.ubrf.se