Körning iFokus

Körning

Etikettutrustning
Läst 3320 ggr
Piich
0

Drive outs nya rockard?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har prövat denna?

Denna rockard passar för ponny ca 110-130 cm. Prisvärd rockard med fjädring och fina och krafitga hjul, 18"x 3.00 (ca 61 cm i diameter).  Rockarden har skivbroms och ställbara skaklar i längd och bredd. Svängel och öglor för baksele på skaklarna.
Färg: Svart, "silver"/svart på hjulen.
Skakeländar går att välja med stor ögla eller piggar.

Går att få obromsad eller bromsad.

Mått:
Sitthöjd säte:  90 cm
Sätets bredd mellan armstöd: 86 cm
Bredd mellan skaklarna vid vagnen: 74 cm
Höjd till golvet: 40 cm
Höjd till svängel: 80 cm
Spårvidd: 125 cm

Finns i lager.

Pris: 6500:-

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

kakan89
0

Jag har rockarden för stor ponny men har även kikat på den lilla och jag tycker den är kanon för fritidskörning. Vi har kört på riktigt dåliga vägar (skogsmaskinsväg) utan några som helst problem, den är dessutom riktigt bekväm både för häst och kusk.

penphotography
0

Har ingen erfarenhet av den men ser att den har en spårvidd på 125 cm vilket gör den tävlingsgodkänd till och med nationell klass.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Piich
0

Vad är det för spårvidd som gäller efter det?

Tjena!
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

penphotography
0

I elit ska spårvidden vara 138-140 cm.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Piich
0

Även för shetland? :)

Tjena!

StuteriSolo
1

i ELitklass är det en spårvidd som gäller för alla deltagare, shetland eller häst, enbet eller fyrspann

Piich
0

Tack! :)

Tjena!