TDB resultatrapportering...
Kommer era resultat in i TDB?
Mina från Johannesbergstävlingen 25-26/8 2012 är ännu inte inlagda. Jag har mailat och stött på två gånger. Jag betalar 10 kronor till SVRF i varje tävlingsanmälan. Vart är min service? Varför kommer ryttarnas hopptävlingar in dagen efter tävling medan kuskarna får vänta i månader? *morr*
Nä, de kommer inte upp. Men, är det inte så att någon i körkommiten kommer att assistera ridsportförbundet för få in dem nu? Hon skulle, vad jag förstår, göra det istället för sina andra uppdrag. Har jag förstått rätt? Sedan att det är på tok försent och att de behöver hjälp är förjäkligt. Det skulle kommit upp senast en vecka efter varje tävling men inget har hänt. Som sagt…vi har ju betalat för det.
Tror inte någon tävling sedan SM:t är inrapporterade. Jo Marie Ågren fick väl den "bollen" att mata in alla resultat i TDB för 2012 och 2011 och det skulle ju vara klart innan sommaren var slut har jag för mig att det skrevs någonstans.
Vi här nere i söder har haft brittsommar idag och uppe i norr har jag hört att vintern är på väg.
Gamla resultat (från 2011 och tidigare) har Marie fått på sig att knacka in manuellt (samt att samla in resultaten från klubbarna då förbundet tydligen har 'slarvat' bort en hel del av dessa
)
Resultat som inrapporteras i år är förbundets ansvar att lägga in i TDB.
Från nästa år kommer arrangörerna själva kunna lägga in resultaten från sina tävlingar.
Halleluja !
Börjar bli riktigt sur nu! Mailat Svenska ridsportförbundet följande:
HUR ska man fortsätta???
Mail 1: Hejsan! Jag mailade en fråga till Eva Sunnanväder på TDB-supporten. Men hon bad mig maila er istället. Min fråga är varför mina tävlingsresultat i sportkörning inte läggs in? Johannesbergstävlingen den 25-26/8 är inte inlagt och det är över 6 veckor sedan. MVH Ulrika Gindemo
Mail 2: Hej! Jag fick inget svar på mitt tidigare mail, provar här igen. Varför kommer inte körningens resultat i i TDB, vilket är en tjänst som vi kuskar betalar för? Fortfarande är inte mina resultat från Johannesbergstävlingen den 25-26/8 inlagda. MVH Ulrika Gindemo
Inte heller mina resultat från ERF-tävlingen 30/9 är inlagda.
Så dåligt detta funkar!