Körning iFokus

Körning

Etikettträningar-clinics-kurser
Läst 1379 ggr
penphotography
3

Körträning, Skaraborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har även du chansen att vara med!

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

penphotography
3

Anders har hjälpt mig och Crawford att förbättra dressyren med 18 straff i msv klass på dryga halvåret. I år har vi varit obesegrade i msv klass (nat och elit) tack vare Anders hjälp. Behöver jag säga att jag är galet nöjd? Flört
Även min träningskompis (Anna-Lena Colliander) har utvecklats massor med Anders hjälp, tex blev det seger i den msv:a debuten i somras!

~Penna~

Agto
2

Japp det är AO och har en bra tränare Skrattande

När vi började köra för tränare så fick Ebbe och Flisan knappt ihop 50% i lätt klass och nu 2 år senare så klarar de att kvala in till SM och inte komma sist i SM där Sveriges bästa ekipage ska vara med. Det är väldigt motiverande att träffa sin tränare med jämna mellanrum.

Så jag vill bara uppmana alla er som har möjlighet att vara med på körträning att ta tillfället när det kommer för det är verkligen jättekul. Och säg inte att ni ska vänta tills hästen är mer utbildad för får man hjälp längs vägen så går det mycket fortare att få hästen att förstå Glad

penphotography
2

#2 Precis! Det är regelbundenheten som är viktig. Att bara köra ett par träningshelger per år kan vara inspirerande men ger, tycker jag, jämförelsevis ingenting mot att träna för samma tränare regelbundet. Utvecklingskurvan går betydligt brantare uppför om man har tränarhjälp, framförallt när man är i början sin, hästens och/eller bådas utbildning. Så jag håller med, ta chansen att träna för tränare, det är superkul!

~Penna~

penphotography
1

Bara en plats kvar! Först till kvarn!

~Penna~