Dagens bild - körning
För träningskompisarna Crawford och Pearlstep stod det konditionsintervaller på schemat idag. Härligt väder för ett träningspass i skogen!
Vad har du gjort idag på temat körning?
Planerade en kort runda i skritt. Mills tyckte att det var för långsamt, så det blev mest småtravande. Om det berodde på blåsten? Nej, det berodde snarare på att han var uttråkad.
Men han kan vara duktig och lydig också, när han är på det humöret…
Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014
#2 Vad är det för sort plats du kör på? Verkar ju riktigt perfekt :)

#3 Det är en stor grusparkering :-)
#6 Vilken härlig uppsyn hon har på bilden!
penphotography Ja mot hindret har hon har öronen frammåt ;-) Ut från hindret har hon öronen bakåt och förstärker sitt uttryck genom att slå med svansen.
Spännande! 
Idag har Crawford modellat för Anders Erikssons kommande bok "Hästens förutsättning för arbete".
#13 Härlig bild!
Verkar vara perfekta förutsättningar för galoppträning! 
#16 Kör du utan handskar!! 
Eller ser jag dåligt..?
# 17 Du ser dåligt ;-) Skulle aldrig överleva utan handskar men hittade inte mina körhandskar så det blev ett par mocca handskar den dagen som var lika ljusa som händer :-D
#20 Aha!
Tänkte du kanske hade motsatsen till smedhänder…
Har firat 4 månader framför vagnen med att testa konkörning i helgen. Hon gjorde det riktigt bra!

Detta har vi sysslat med idag!
Premiärturen med paret. Det gick kalasbra. Skäcken tyckte det var kul och den bruna insåg ganska snabbt att om hon gick några cm bakom så slapp hon dra 😃
Ignorera avsaknaden av hjälm, jag glömde! Har aldrig (😞) hjälm på mig i vanliga fall, men hade tänkt ha det idag. Men nerverna gjorde mig smått vimsig helt enkelt.
#25 & 26 Vilka härliga bilder! Jag saknar verkligen möjligheten att galoppera längs stranden. Hästarna gillar det oftast väldigt mycket också.
Underbara bilder! :)
och lyckades få en bild av Flisan när hon fick syn på första maratonhindret.
Vi har införskaffat en pulsklocka och vi var ute och testade den igår. Har inte tagit reda på vart hon ska ligga i puls men det var roligt att se hur det funkade. Får läsa på lite.