Vagn att montera ner
Skulle vilja ha lite tips på vagnar som går att montera ned och ställa typ bredvid hästen i transporten. Vagnen ska passa till stor häst ca 165cm. Den ska kunna användas på tävling, gärna i Maraton också.
Tacksam för svar! 🙂
Varma Hälsningar Helene Andreasson
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll
Hör med Westerdahl. De har.
Tack #1 🙂 visste inte att deras vagnar gick att montera ner i mindre delar! Jättefin vagn! Får se till att spara då min ekonomi inte riktigt håller för det priset 😕 Men nytt är nog lika bra då jag vill kunna ha vagnen i många år utan att den blir för sliten.
Fler tips mottages gärna!! Eller hur gör ni när ni transporterar era vagnar till tävling eller träning?? Alla kan ju omöjligt behöva två transporter eller platta på transporten? Eller??
SE*Beautiful Stars
Jag har en inkörningsvagn från Tidaholmsvagnar, den går att montera bort två muttrar på och sen går den att vika ihop och ha sidan om hästen i transporten. Just nu finns det en begagnad till salu på deras hemsida. ;)
Okej, är den tillräckligt snygg för att ha i dressyrkörningen på tävling #3? Tycker den ser lite tråkig ut 😛, men å andra sidan är den några x tusen billigare än en nhs-vagn…
Håller den även för Maraton eller är vältningsrisken stor?
SE*Beautiful Stars